NL - The Netherlands, Holland/Nederland

..En hier eentje in Hus ter Heide (Utrecht).
Flamewheel F550 (+iPad Groundstation, Zenmuse H3-3D, IOSDmini)
Phantom 3 Advanced

Bert
 
Weert, Limburg. Heb een P3P sinds 3 maanden. Afgezien van een scheurtje in de behuizing geen problemen met deze quad. Ben er mee naar IJsland geweest deze zomer en met veel plezier gevlogen en gefilmd.
 
Weert, Limburg. Heb een P3P sinds 3 maanden. Afgezien van een scheurtje in de behuizing geen problemen met deze quad. Ben er mee naar IJsland geweest deze zomer en met veel plezier gevlogen en gefilmd.


Hallo Coen, was ook in IJsland, in juni met kersverse P3A. Maakte er een korte video, te zien op mijn Vimeokanaal. Benieuwd naar wat jij er filmde? Alles is er prachtig, maar ik vond de meestal harde wind tricky.
 
Hallo Coen, was ook in IJsland, in juni met kersverse P3A. Maakte er een korte video, te zien op mijn Vimeokanaal. Benieuwd naar wat jij er filmde? Alles is er prachtig, maar ik vond de meestal harde wind tricky.

@Marlijn, een erg mooi stuk van IJsland heb je gefilmd. Vind de video erg mooi en de muziek goed gekozen. Kun je mij vertellen welke settings je gebruikt hebt op de P3.

Ik heb een rondreis gemaakt dus op meerdere plekken gefilmd. Ik heb geprobeerd een wat dynamischere video proberen te maken. Ik doe redelijk wat met fotografie, maar video is nieuw voor mij.
 
@Marlijn, een erg mooi stuk van IJsland heb je gefilmd. Vind de video erg mooi en de muziek goed gekozen. Kun je mij vertellen welke settings je gebruikt hebt op de P3.

Ik heb een rondreis gemaakt dus op meerdere plekken gefilmd. Ik heb geprobeerd een wat dynamischere video proberen te maken. Ik doe redelijk wat met fotografie, maar video is nieuw voor mij.


Ik had mijn Phantom net een week, dus het was vooral uitproberen. Geen eerdere drone ervaring dus durfde ik nog niet de beelden te maken die jij hier toont. Dank voor even terugzijn in mooi IJsland. Spectaculaire beelden zoals: een rivier volgend en dan bwam de waterval, dat is echt gebruik maken van de extra mogeljikheid die een drone biedt. Verrassing zeehond in Jokulsarlon. Door rotsgat heen. Dwars door zwaveldampen van Hverir...wow. Bijna jaloers: into the volcano! Fotografie (!) combineert goed met filmbeelden vanaf grond en uit lucht. Benieuwd wat het aandeel van je vrouw is. Filmt zij, of misschien de montage? De muziek vond ik het minste; de percussie wat drukdoenerig, maar uiteraard is dat heel subjectief.
Instellingen camera weet ik helaas niet meer. Sinds ik terug ben schrijf ik die op, ook welke filter ik gebruik (die heb ik nu, scheelt slok op borrel).
Over de dynamiek: dat snap ik helemaal. Als kunstenaar maak ik poëtische video-art, meestal vrij traag van tempo. Daar is dit, in feite registratie, gevolg van. Bij jouw overzicht van de grote diversiteit van IJsland past deze dynamiek. Groet uit Amsterdam!
 
Weer een P3P erbij. Monnickendam NH


Sent from my iPhone using PhantomPilots mobile app
 
Een P3A in Zeeland Scharendijke (Renesse) eigenlijk alweer een half jaar met tevredenheid, redelijk wat ruimte om te vliegen hier.
Baal wel dat de aangekondigde wet van 1-10-2015 is opgeschort, had de brug naar commercieel gebruik sowieso kleiner gemaakt.
 
Hallo uit Almere, sinds een week de trotse eigenaar van een DJI Pantom 3 Advanced. Nog druk bezig om zonder crashes te vliegen.
27331824134_2bc12bc5ba_b.jpg
 
Een tweede Phantom 3 Advanced gekocht om fijn samen te vliegen.
Programma Litchi op beide toestellen geinstalleerd.
 
The DutchFlyer meld zich! DJI Phantom 3 hier en een DJI Matrice 600

Locatie:
Twente!
 

Recent Posts

Members online

Forum statistics

Threads
143,094
Messages
1,467,597
Members
104,980
Latest member
ozmtl