Belgium

En het is al gedaan met vliegen. Gisteren update gedaan en sindsdien werkt de gimbal niet meer. Blijkbaar een gekend probleem maar jammergenoeg geen oplossing tenzij opsturen naar dji zelf.
 
Hey allemaal ,
Ik wou eens horen of het nog de moeite is en haalbaar om te vliegen in ons bellenlandje zonder teveel gedoe.

Grtz
 
zitten er nog piloten bij van de omgeving Antwerpen ? Ik vlieg PH3P.. met Android Nexus 10.
Al eens gekeken naar het programm Drone zones , hier kun je advies geven waar het goed vliegen is, makkelijk.
Als software vlieg ik met DJI Go en Litchi
piloot yves
 
Heb een P3A en een Inspire 1
oost-vlaanderen Gent/Wetteren/beervelde

Ik denk de online cursus van Dutch Drone academy te volgen is naar het schijnt ook geldig in Belgie
Met een certificaat ...

Maar denk eigenlijk in Nederland te gaan vliegen in Zeeland.
Daar mag men 50m hoog in ons Belgenland als die nieuwe snert wet erdoor komt maar 10m en met onze drones zwaarder dan 1kg mag men enkel bij een club vliegen. Zelfs in zijn eigen tuin mag er niet gevlogen worden ...

Een cursus volgen in Belgie is veel te duur reken maar om te beginnen 3000 euro

Marnix
 
Heb vorige week een Phantom 4 gekocht met gelukkig het DJI Care plan erbij. Eerste drone ooit en ik was zo arrogant om te denken dat het gelijk lukt ondanks de obstacle avoidance. Bam.. vogel die m'n Phantom aanvalt op dag 2. Echt heel chill. Gelukkig wel via DJI gekocht na lang getwijfelt te hebben, op advies van http://bestedronekopen.nl. Heb hem gelijk terug gestuurd en ontvang volgende week de gerepareerde versie. Overmacht, niks aan te doen helaas, zelfs niet met die obstacle avoidance.
 
Hallo, ik heb van zaterdag ook een DJI Phantom 3 Standard gekocht (Brugge). Heb nog een vraagje, vliegen jullie alleen maar 10 meter hoog in jullie tuin, of lappen jullie die regeltjes aan je laars? Zou de politie daar echt boeten voor geven en hoe hoog zijn die dan? Grtz
 
Vandaag eerste keer gevlogen met range extenders. Is echt wel een verschil. Vlot 850 meter met goed videobeeld. En voor 15€ dus een koopje [emoji6]


Sent from my iPhone using PhantomPilots
 
Is niks aan om te installeren, had mijn bedenkingen of het wel effect ging hebben maar ben echt verwonderd. Heb ze via 2e hands gekocht.

f6a392720b0718ea627fe255c0eb90dc.jpg




Sent from my iPad using PhantomPilots
 
Hallo, heb mijn phantom 3 standaard willen resetten, maar nu is mijn zender helemaal ontregeld!! [emoji53] weet er iemand een oplossing?
 
A Scots lad in Limburg, with a P4P but only flying a Syma X8 which is under the 1kg until I can get the proper classe 2 licence to fly the P4P.

;)
 

Recent Posts

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
143,086
Messages
1,467,525
Members
104,965
Latest member
cokersean20