Denmark

Hejsa.
Har lige fået min P4 for to dage siden. Er super tilfreds med den.
Var i 109 meter i dag. Vildt flot udsigt.
Bor syd for Kbh hvis nogle vil mødes og flyve lidt. Kunne være hyggeligt med lidt erfaringsudveksling. :)
 
Hej

Jeg bor på Sydfyn, så det er lige langt nok væk - men fedt med endnu en Dansker på dette forum :)

Jeg har en P3A - og første gang jeg røg op over de 100 meter, så krilrede det alligevel lidt i maven :)

Er det din første drone ?
 
Hej

Jeg bor på Sydfyn, så det er lige langt nok væk - men fedt med endnu en Dansker på dette forum :)

Jeg har en P3A - og første gang jeg røg op over de 100 meter, så krilrede det alligevel lidt i maven :)

Er det din første drone ?

Det er ganske rigtigt. Der er for få danskere her. Men skønt nogen svarer:)

Jeg har fløjet lidt Hubsan H109. Men denne Phantom er min første rigtige drone.
Hubsan er sjov men video kvaliteten er forfærdelig.

Ja det er en underlig fornemmelse når ens fyre gadget hænger sim en lille prik på himlen 100 meter oppe. Jeg må sige at jeg føler mig tryg da både drone og controller er super stabile og fantastisk kvalitet.
Glæder mig allerede til næste tur.
 
Man kan ellers blive helt vildt nervøs når man læser indlæg her på forum - man får jo indtryk af at de falder ned om ørerne på én :) ...."heldigvis", så skyldes det som regel at nogen har dummet sig, glemt noget, overset noget eller lign.

Overvejede eller at køre et sted hen og flyve nu da vejret er fint - men det er åbenbart så fint, at min kone synes det ville være dejligt hvis jeg ville grille noget aftensmad - og så må jeg jo hellere rette ind til højre :)

Et lille kig over Hesselager hvor jeg bor (imellem Nyborg og Svendborg) - det er Storebæltsbroen og Sjælland i baggrunden

 
  • Like
Reactions: Highpass

Recent Posts

Members online

Forum statistics

Threads
143,086
Messages
1,467,528
Members
104,965
Latest member
Fimaj